Азаматтарды қабылдау, өтініштерін мемлекеттік органдарда қарау тәртібі

Жеке және заңды тұлғалардың  өтініштерін қарау және жеке қабылдауды ұйымдастыру тәртібі

          Аппаратта жеке және заңды тұлғалардың өтініштерімен жұмысты ұйымдастыру үшін жауапкершілік аудан әкімі аппаратының кеңсе бөліміне міндеттеледі.

         Аппаратқа келіп түскен жеке және заңды тұлғалардың  өтініштерін     тіркеп, электронды базаға енгізуді әкімі аппаратының кеңсе бөлімі жүргізеді, басшылық оларды үш күн мерзім ішінде қарайды. Орындау туралы нұсқау, әдетте, әкімнің, оның орынбасарларының, аппарат жетекшісі мен бөлім      басшыларының бұрыштамасы түрінде беріледі.

         Әкім  аппаратының  лауазымды  адамдары  жеке және заңды тұлғалардың өтініштерімен жұмыс кезінде   Қазақстан   Республикасының  2007 жылғы 12 қаңтардағы "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін  қарау тәртібі туралы" Заңын басшылыққа алады.

         Жеке және заңды тұлғалардың өтініштері қаралады және олар бойынша аудан әкімі аппаратына келіп түскен күнінен бастап бір айға дейінгі мерзім ішінде, ал қосымша зерделеу мен тексеруді талап етпейтіндері болса 15 күннен кешіктірілмей  шешімдер қабылданады. Қосымша зерделеуді өткізу қажет болған жағдайларда, мерзімдер ұзартылуы мүмкін, алайда бір айдан аспауға тиіс, бұл туралы өтініш берушіге хабарланады.

         Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерінде қойылған мәселелер шешілсе, олар бойынша қажетті шаралар қабылданса және өтініш берушіге жауаптар  берілсе, қаралған деп саналады.  Егер   мәселелерді   шешу ұзақ мерзімге көшірілсе, онда   өтініш-шағым   түпкілікті   орындалғанға   дейін қосымша бақылауға қойылады.

         Өтінішті қарау бірнеше бөлімдерге тапсырылған жағдайларда үйлестіруді бұрыштамада бірінші болып көрсетілген бөлім жүзеге асырады. Тексеріс қортындылары бойынша анықтаманы да сол әзірлейді, оған тексеріске қатысқан барлық бөлім басшылары қол қояды.

         Аудан әкімі аппаратының қызметкерлері:

         - Құзыретіне жататын жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін Заңмен белгіленген тәртіппен және мерзімдерде қабылдауға және қарауға;

         - заңды және негізделген шешімдер қабылдауға;

         - қабылданған шешімдердің орындалуына бақылауды қамтамасыз етуге;

Жеке және заңды тұлғаларға қабылданған шешімдер туралы жазбаша немесе ауызша түрде хабарлауға, жауаптарды өтініш жасалған тілде беруге;

-         шағымдарды іс-әрекеттеріне шағым жасалатын лауазымды адамдарға жолдамауға;

-         тексерістердегі мәселені объективті шешуге мүдделі емес деуге негіз
бар адамдарға жүктеу жағдайларын болдырмауға;

- жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін, оларда айтылған сын   ескертпелерді талдауға және жинақтауға, жұмысты жетілдіру және азаматтардың шағымдарын туындататын себептерді жою мақсатында қоғамдық пікірді зерделеуге;

- жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау жөніндегі жұмыстың жай-күйін жүйелі түрде тексеруге міндетті.

          Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін бір бөлімнен екіншісіне тапсыру тек аудан әкімі аппаратының кеңсе бөлімі арқылы   жүргізіледі,   ол   хаттардың   және келушілерді қабылдаудың есеп карточкасына тиісті белгі қояды.

          Жеке және заңды тұлғаларды жеке мәселелер бойынша   қабылдауды бекітілген кестеге сөйкес аудан әкімі, оның орынбасарлары , аудан әкімі аппаратының жетекшісі жүргізеді.

          Өтініш білдірген жеке және заңды тұлғаларды тіркеуді аудан әкімі аппаратының кеңсе бөлімі жүргізеді.

          Қабылдауға жазылғандардың жалпы тізімі олардың өтініштерінде қозғалған мәселелер көрсетіліп, тиісінше аудан әкіміне немесе оның орынбасарлары мен аппарат жетекшісіне беріледі.

          Келушілерді қабылдаудың есебі, тегі, аты, әкесінің аты, жұмыс орны мен қызметі, мекен-жайы, өтініштің қысқаша мазмұны және қарау нәтижелері көрсетіліп, карточкалар бойынша жүргізіледі.

         Қабылдауды жүзеге асыратын лауазымды адамдар орындаушылар тарапынан жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау нәтижелері туралы хабардар етіледі және оларды бақылаудан алу туралы шешім қабылдайды.

 

 


Келулердің саны: 7573

19.08.2019

МІНДЕТТІ ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИЦИНАЛЫҚ САҚТАНДЫРУ БОЙЫНША КЕЗДЕСУ ӨТТІ

...

Бүгін Шет ауданының әкімі М.Жандәулетовтың төрағалығымен және аудандық орталық аурухана КМК директорының орынбасары Д.Нұртаевтың ұйымдастыруымен аудан әкімдігінің мәжіліс залында мемлекеттің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 405 Заңына сәйкес, МӘМС (міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру) бойынша ақпараттық - түсіндірме…

Толық

12.08.2019

Назар аударыңыздар!

...

Назар аударыңыздар! Қарағанды облысының аумағында «Баршаның назарына» дабылы бойынша аумақтық деңгейдегі құлақтандыру жүйесінің дайындығын тексеру мақсатында, 2019 жылдың 13-ші тамызы күні сағат 11.00-де Шет ауданының аумағында барлық дыбыс күшейткіш құрылғылары қосылатын болады.Тыныштық сақтауларыңызды…

Толық

03.06.2019

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша тексеріс қорытындысы

...

2019 жылдың 29 мамырында мемлекеттік қызмет көрсету бойынша Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Қарағанды облысы бойынша департаментінің қызметкерлері «Шет ауданының сәулет және қала құрылысы бөлімі» мемлекеттік мекесіне жоспардан тыс…

Толық

03.06.2019

Хабарландыру

...

Құрметті аудан тұрғындары «Нұрлы жер» мемлекеттік тұрғын үй бағдарламасы аясында «Шет ауданының құрылыс бөлімі» ММ-нің ұйымдастыруымен көп балалы отбасыларға екінші санатты тұрғын үйлер сатылып алынуға конкурс жарияланды. Конкурсқа https://goszakup.gov.kz сайты арқылы қатысуға болады.

Толық

08.04.2019

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің төрағасы Алик Шпекбаев

...

Адалдық, ашықтық, жауапкершілік, есеп берушілік - тек сөздер ғана емес. Бұл сыбайлас жемқорлықтан азат қоғамның басты құндылықтары. Қылмыстық шаралар маңызды, бірақ проблеманы түбегейлі шешуді қамтамасыз етпейді. Тіпті өлім жазасы шенеуніктердің пара алуын әлі де тоқтатпаған Қытайдың мысалы осыған дәлел. Бүкіл…

Толық

Оқиғалар күнтізбесі